فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

پول سازترین هنرپیشه های سینمای ایران

پول سازترین هنرپیشه های سینمای ایران





سال 88 برای سینمای ایران سالی پر از اتفاق بود .از فروش رویایی "اخراجی های 2" تا موفقیت های جهانی فیلم "درباره الی".اما جدای از این 2 فیلم، سینمای ایران شاهد فروشهای میلیاردی در سال گذشته بود و نکته قابل توجه در این میان ،وجود 3 فیلم جدی در میان فیلمهای کمدی بود که فروش میلیاردی را رقم زدند:"بی پولی" ،"درباره الی"و "سوپر استار".


سبقت رضا عطاران از محمد رضا گلزار


چهره های پر فروش به ترتیب فروش فیلم:



1)رضا عطاران:
رضا عطاران در سال 88 با حضور در 3 فیلم کمدی رکورد دار بازی در فیلمهای کمدی هم هست.او با بازی در فیلم "خروس جنگی "فروش 1 میلیارد و 750 میلیونی را نصیب این فیلم کرد و در فیلم نیش و زنبور که فروش فیلم 1 میلیارد و 480 میلیون تومان رقم خورد (البته نصف از فروش را به حساب عطاران می گذارند و نمیتوان ظرفیتهای رضا کیانیان را نادیده گرفت)رضا عطاران با همین احتساب با فروش معادل 2 میلیارد و 490 میلیون رکورددار پولسازی می باشد. ضمن اینکه فیلم "آقای هفت رنگ" را به حساب نیاوردیم.

2)محمدرضا گلزار:
محمدرضا گلزار سال 87 بخاطر گرفتن دستمزد کلان برای فیلم دوخواهر جنجال ساز شد .و این ماجرا و برخی حواشی دیگر باعث شد تا گلزار برای مدتها روی پرده سینماها نباشد.تا اینکه در سال 88 گلزار با ظاهری متفاوت در فیلم ضعیف "دوخواهر" ظاهر شد تا این فیلم که کپی یک فیلم ضعیف هندی بود به فروش رویایی 2 میلیارد و 100 میلیون دست پیدا کند .هرچند الناز شاکردوست و نیکی کریمی هم در این فیلم حضور داشتند اما نمی توان این فروش را به حساب آنها گذاشت.و گلزار به رتبه دوم پر فروشها دست پیدا کرد.

3)جواد رضویان:
نام جواد رضویان همراه با قهقه زدن است و تعجب آور نیست اگر حتی فیلم ضعیف با کارگردانی ضعیف همراه با حضور رضویان فروش کلان نداشته باشد.جواد رضویان در "زندگی شیرین " با علی صادقی و بهنوش بختیاری همبازی شد تا باعث فروش 2 میلیارد و 60میلیون تومانی این فیلم باشند و جواد رضویان رتبه سوم پر فروشها را نصیب خود کند.

4)بهرام رادان:
بهرام رادان در سال 88 با 2 فیلم در سینماها ظاهر شد اولی "بی پولی "با فروش موفق و دومی "تردید"که اگرچه نام کریم مسیحی را باخود به یدک می کشید اما نتوانست در گیشه موفق باشد. بهرام رادان در فیلم "بی پولی" توانست در کنار لیلا حاتمی رقم فروش فیلم را به 1 میلیارد و 700 میلیون برساند و به رتبه چهارم پر فروشها دست پیدا کند.

5)امین حیایی:
امین حیایی با بازی درفیلم "پسرتهرونی"توانست فروش فیلم را به رقم 1 میلیاردو 685 میلیون تومان برساند.امین حیایی در فروش "اخراجیها "بی تاثیر هم نبوده و نشان داده که همیشه بازیگری است که گیشه فیلم را تضمین می کند . امین حیایی با فروش فیلم "پسر تهرونی"توانست به رتبه پنجم پر فروشها دست پیدا کند.

6)پرویز پرستویی:
شاید کمتر کسی فکر می کرد که در میان این آشفته بازار سینمای ایران که فقط چشم و ابرو یا سطحی بودن فیلمها باعث فروش می شوند، بازیگر کهنه کار سینمای ایران با بازی در فیلم رفع توقیف شده "کتاب قانون"با میزان فروش 1 میلیارد و 280 میلیون تومان به رتبه ششم دست پیدا کند.

7)شهاب حسینی:
شهاب حسینی اگرچه با بازی در فیلم "درباره الی "خوش درخشید و فروش فیلم بی تاثیر از حضور وی نبوده است ،اما با توجه به اینکه فروش رویایی "درباره الی "فراتر از هنرپیشه های آن است، اما بازی سوپراستار سینمای ایران در فیلم "سوپراستار "که اتفاقا برای آنهم سیمرغ گرفته بود باعث شد تا فیلم به فروش 1 میلیاردو 260میلیونی دست پیدا کند و بتواند رتبه هفتم را در جدول پولسازان سینمای ایران از آن خود کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد