فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

نکاتی برای برقراری رابطه ی هر چه بهتر فروشندگان با مشتری




نکاتی برای برقراری رابطه ی هر چه بهتر فروشندگان با مشتری


بخش دوم 


▫️ ۸ - فروشندگان معمولی می‌گویند: من نمی‌توانم این کار را انجام بدهم .

فروشندگان نابغه می‌گویند: کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که...


▫️ ۹ - فروشندگان معمولی می‌گویند : این بخش به من مربوط نمی‌شود .

فروشندگان نابغه می‌گویند : من با کمال میل شما را پیش کسی می برم که بیشتر از من در مورد این بخش اطلاعات دارد .


بقیه در ادامه مطلب 


  

▫️ ۱۰ - فروشندگان معمولی می‌گویند : ما الان این کالا را تمام کرده‌ایم .

فروشندگان نابغه می‌گویند : الان از این کالا در فروشگاه نداریم، اما … روز دیگر خواهیم داشت. ممکن است لطفا نام و شماره تلفن خود را به من بدهید تا با شما تماس بگیریم و اطلاع دهیم ؟


▫️ ۱۱ - فروشندگان معمولی می‌گویند :  این برخلاف سیاست فروشگاه ماست .

فروشندگان نابغه می‌گویند : سیاست مغازه ما این است؛ اما قصد داریم آن را تصحیح کنیم. من می‌توانم در حال حاضر این کار را برای شما انجام دهم که...


▫️ ۱۲ - فروشندگان معمولی می‌گویند : من اینجا تازه‌کار هستم .

فروشندگان نابغه می‌گویند:  لطفا مرا تحمل کنید، برای کمکی که نیاز دارید در خدمت شما هستم .


▫️ ۱۳ - (هنگام مکالمۀ تلفنی) فروشندگان معمولی می‌گویند : گوشی...

فروشندگان نابغه می‌گویند : ممکن است خواهش کنم چند لحظه پشت خط منتظر باشید .


▫️ ۱۴ - فروشندگان معمولی می‌گویند: الان سرم شلوغ است .

فروشندگان نابغه می‌گویند: خوشحال می‌شوم بتوانم به شما کمک کنم . یا : هم‌اکنون چه کمکی می‌توانم به و بکنم ؟


▫️ ۱۵ - فروشندگان معمولی می‌گویند: شما اشتباه می‌کنید .

فروشندگان نابغه می‌گویند: فکر می‌کنم سوء تفاهمی پیش آمده است. اجازه بدهید در موردش صحبت کنیم و حلش کنیم .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد