فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

استراتژی خلاقانه در یک کسب و کار




داستان یک گلفروش باهوش


استراتژی خلاقانه در یک کسب و کار



چند وقت پیش برای عیادت دوستم به بیمارستان می‌رفتم در مسیر به اولین گل فروشی مراجعه کردم. تا دسته گلی را تهیه کنم. در هنگامی که گل‌فروش، گل را برای من آماده می‌کرد.


بقیه در ادامه مطلب 


  


 به من گفت: اگر می‌خواهید می‌توانم اسم و تلفن شما را در دفترم یادداشت کنم تا تاریخ تولد همسرتان و روز ازدواجتان را یادآوری کنم و یک روز قبل با شما تماس بگیرم.


من هم موافقت کردم. شاید باورتان نشود، اما یک دفتر سررسید که کنار گذاشته بود، کاملاً پر از اسامی کسانی بوده که می ‌خواستند که این کار برایشان انجام شود.


از او پرسیدم سود این کار برای او چیست؟ ایشان گفت: من هنگامی که با کسی تماس می‌گیرم و می‌گویم فردا روز تولد همسرتان است اگر دوست دارید یک ساعت خاص اعلام کنید تا من دسته گلی را برای شما آماده کنم تا معطل نشوید. بسیاری از افرادی که با آنها تماس می‌گیرم موافقت می‌کنند. او به من گفت: من بابت یک تماس ممکن است 100 تومان هزینه کنم، اما از هر سه تماس حداقل 20 هزار تومان درآمدزایی می‌کنم و گل می‌فروشم.


نکته: فقط کافی است کمی تمرکز کنید و ببینید چه کاری را می‌توانید انجام دهید تا مشتری را طلسم کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد