فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه


احساس کردم که جای خالی این اس ام اس ها بد جوری احساس میشه واستون توپشو آوردم 



شب که میاد یواش یواش با چشمک ستاره هاش
اجازه هست از آسمون ستاره کش برم برات؟

—————————
دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده
بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده

شب که میاد یواش یواش با چشمک ستاره هاش
اجازه هست از آسمون ستاره کش برم برات؟

—————————
دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده
بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده

—————————
میان این همه راه
که به تو نمی رسد
چه سخت است
راه تو را گم کردن !

—————————
روزی که از توجداشم روز مرگ خنده هامه
روزتنهایی دست هام فصل مرگ خنده هامه

—————————
گل اگر خار نداشت
دل اگر بی غم بود
اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود
زندگی عشق اسارت قهر آشتی همه بی معنا بود

—————————
زندگی شوق رسیدن به همان فردایست
که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی و نه در فردایی
ظرف امروز پر از بودن توست
زندگی را دریاب

—————————
کاش قلبها وسعت مى گرفت
شمع با پروانه الفت مىگرفت
کاش توى جاده زندگى
خنده هم از گریه سبقت مىگرفت

—————————
من چه کنم خیال تو منو رها نمی کنه
اما دلت به وعده هاش یه کم وفا نمی کنه
من ندیدم کسی رو که مثل تو موندگار باشه
آدم خودش رو که تو دل اینجوری جا نمی کنه

—————————
قلب خانه ای است با دو اتاق خواب در یک رنج و در دیگری شادی زندگی می کند.

نباید زیاد بلند خندید و گرنه رنج در اتاق دیگری بیدار می شود




--------------------------



دستانم تشنه ی دستان توست شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم با تو می مانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم زیرا می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

اس ام اس عشقولانه
سعی کن یک مشت آب را در دست بفشاری. خواهی دید که بسرعت ناپدید می شود. اما اگر به آرامی دست ات را در همان آب رها کنی می بینی که با تمام وجود آب را حس می کنی

اس ام اس عشقولانه

کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد

اس ام اس عشقولانه

تا کدوم ستاره دنبال تو باشم
تا کجا بی خبر از حال تو باشم
مگه میشه از تو دل برید و دل کند
بگو می خوام تا ابد مال تو باشم
از کسی نیس که نشونی تو نگیرم
به تو روزی میرسم من که بمیرم
هنوزم جای دو دستات خالی مونده
تا قیامت توی دستای حقیرم
خاک هر جاده نشسته روی دوشم
کی میاد روزی که با تو روبرو شم
من که از اول قصه گفته بودم
غیر تو با سایه م نمی جوشم

اس ام اس عشقولانه

اس ام اس عشقولانه
دیووانه ات شدم برای وصال تو سر از پا نمی شناسم.دوست دارم همیشه در کنارت باشم.دیگر نمی توانم عشقم را پنهان کنم بگذار همه عالم و آدم بدانند که چقدر دوستت دارم

اس ام اس عشقولانه
زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست امتحان ریشه هاست؛ ریشه هم هرگز اسیر باد نیست

اس ام اس عشقولانه



-----------------------------------------


تصویر چشمان تو را در رویا ها کشیدم، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم

اس ام اس عشقولانه
 گر امروز خواستی و نتوانستی ، که معذوری ... ولی اگر روزی توانستی و نخواستی ، منتظر روزی باش که بخواهی و نتوانی

اس ام اس عشقولانه
اگر می توانستم مجازاتت کنم از تو می خواستم به اندازه ای که تو را دوست دارم مرا دوست داشته باشی

اس ام اس عشقولانه

عشق واقعی آن است که هر گاه با معشوقت بودی به آن فکر کنی که با او هستی چی هستی نه این که تنهایی کی هستی

اس ام اس عشقولانه

روزگارم گله مندی شده است من بگیرم تو بخندی شده است ازدلم یاد نکردی شاید،عشق هم سهمیه بندی شده است

اس ام اس عشقولانه


زندگی پژمردن یک برگ نیست بوسه ای در کوچه های مرگ نیست زندگی یعنی ترحم داشتن با شقایقها تفاهم داشتن

اس ام اس عشقولانه

چه بسیارند کسانی که به هنگام غروب ، از غصه ناپدید شدن آفتاب چنان می گریند که ریزش اشک ها مانع از دیدن ستارگان می شود

اس ام اس عشقولانه

کاش بدانی روشن ترین ستاره بخت منی . پس بتاب و دنیای مرا روشن کن



-------------------------------------



آب دماغتیم!!!!

آنتی هیستامین بخور تا فناشیم....



 روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت ، آمدم پاک کنم عشق تو را بدترشد ، خلاصه اینکه ، گند زدی به فرش رفت پی کارش



گفتمش: دل میخری؟! پرسید چند؟! گفتمش: دل مال تو، تنها بخند،خنده کرد و دل ز دستانم ربود ، تا به خود باز آمدم او رفته بود،دل ز دستش روی خاک افتاده بود، جای پایش روی دل جا مانده بود



محبت مثل یک سکه میمونه که اگه بیفته تو قلک قلب ، دیگه نمیشه درش آورد اگرم بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی


گفتمش همدمِ شبهایم کو؟عکس رخساره ماهش را داد ، گفتمش بی تو چه میباید کرد؟یادگاری تاری اززلف سیاهش راداد ، وقت رفتن همه رو می بوسید ، به من انتظار سر راهش را داد


گفتم آخرِ عشق را معنا کنیم
بلکه جای خویش را پیدا کنیم
آمدم دیدم که جای لاف نیست
عشق غیر ازعین و شین و قاف نیست
آمدم گفتم به آوای جلی
عین یعنی عدل مولایم علی
شین یعنی شورِ الله صمد
 قاف یعنی قل هو الله احد



دلم به وسعت یک آسمان تیره غمگین است . صدایی نیست ، مأوایی نیست ، حتی سایبان روزهای دلتنگی نیز دیگر جوابگوی دلتنگی هایم نیست



گفتم تنها هستم ، گفتی من هم . گفتم دوستت دارم ، گفتی من هم . گفتم عاشقت هستم گفتی من هم  گفتم می خواهم با تو باشم ، گفتی من هم . گفتم تا همیشه؟ ................... سکوت


----------------------------



هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت ..

هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت ..

پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه ،

روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت ..



--------------------------------

بهترین لحظه،

 لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم،

 بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات !


-----------------------------------




می‌تونه نگاه مهربون تو، منو تا مرز شقایق ببره

می‌تونه قشنگی برق چشات، منو از یاد حقایق ببره ..

 

 

می‌تونه صدای گرم خنده‌هات، همه قصه‌هامو رؤیایی کنه

می‌تونه گرمای مهربونیهات، همه زندگیمو مهتابی کنه ..

 

 

می‌تونه وجود سرد و خستمو، شوق دیدار تو مبتلا کنه

می‌تونه حس غریب بودنت، دردای زندگیمو دوا کنه ..

 

 

می‌تونی توخستگی‌های تنت، به من و شونه‌ی من تکیه کنی

می‌تونی با یه نگاه زیر چشم، دل کوچیکمو دیوونه کنی ..

 

 

می‌تونن رازقی‌یای باغچه‌مون، تا همیشه بوی دستاتو بدن

می‌تونن حتی اگه خودت نگی، واسه من از عشق تو خبربدن .




بی تو اما ..

عشق بی معناست ..

دستهایم تا ابد تنهاست ..

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو ..

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ..

روح تو ، همسایه دریاست ..

دوست دارم  همین ، این راز پنهانی ..

از نگاه ساکتم پیداست ..

عشق من بی هیچ تردیدی  بمان با من ..

عشق یک مفهوم بی اما ست ..




عشق معنای قشنگ بودنه

 زندگی را با تا مل دیدنه

 

عشق تصویری زاحساس خوشیست

 عشق پایان زمان نا خوشیست

 

عشق پلی بین دوقلب آشناست

 عشق تندیسی قشنگ وپر بهاست




عشق یعنی فصل پنجم که یه روز ..

شکل پاییز و یه روز بهاریه ..

گاهی لمس خورشید تابستونه ..

یا زمستون  چشم انتظاریه ..




اس ام اس عاشقانه شماره 1

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم، آره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم، تو ولی این روزا سرد شده نگاهت، راهزنا زدن به راهت.. اما من چی؟ من فقط یه کم شکستم، خوب نگام بکن، می بینی؟ من هنوز همون دیوونم..


اس ام اس عاشقانه شماره 2

کهنه فروش تو کوچمون داد میزد کهنه می خریم، وسایل شکسته و پاره و پوره می خریم، بی اختیار فریاد زدم قلب شکستم می خری؟ گفت که اگه ارزشی داشت، کسی اونو نمی شکست..


اس ام اس عاشقانه شماره 3

آغاز سفر عشق این است: "کنار گذاشتن من و هیچ شدن". از این هیچ است که همه چیز زاده می شود.


اس ام اس عاشقانه شماره 4
 
من شعر سکوتم را در گوش تو خواهم خواند، شب های بلندم را با یاد تو خواهم ماند، من ریشه ی عشقم را در قلب تو خواهم کاشت، آن صحبت اول را در خاطره خواهم داشت..


اس ام اس عاشقانه شماره 5

در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما، همه از من گریزانند، تو هم بگذر از این تنها..


اس ام اس عاشقانه شماره 6

خیلی ها نفرین می کنن، تلافی می کنن.. اما نه.. نفرین من: الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره.. تلافی من: میرم تا به اون برسی، سر راهت نباشم.. راستی، قدر من دوستت داره؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد