فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

سخن بزرگان

سخن بزرگان


اگر آغاز زندگی ات با سپیده دم و روز همزاد گشت همواره در جست و جوی چراغ و پناهگاهی برای شبانگاهان باش ، و اگر درشب و سیاهی آغاز شد از امید در خود چراغی بیافروز که پگاه خوشبختی نزدیک است. ارد بزرگ

انیشتین: این دیگر چه معمایی است که هیچ‌کس مرا درک نمی‌کند ولی همه‌گان مرا می‌پذیرند.


انیشتین: و دو چیز را پایانی نیست : یکی جهان هستی و دیگری حماقت انسان . البته در مورد اولی مطمئن نیستم !


پاسکال: عالم دایره ای است نامتناهی که مرکزش همه جاست و محیطش هیچ جا.


سقراط: بزرگترین درسی که در زندگی آموختم این بود که آنچه امروز دارم ممکن است آرزویه فردایم باشد.


ادیسون: من نخواهم گفت هزار بار شکست خودم، من خواهم گفت در حالیکه هزا راه شکست وجود داشت من کشف کردم.


انیشتین: عشق مانند ساعت شنی همان طور که قلب را پر می کند، مغز را خالی می کند


انیشتین: فکر کردن،سخت ترین کار بشر است


انیشتین: در سقوط افراد در چاه عشق، قانون جاذبه تقصیری ندارد


پاسکال: آدم بی مغز و پرگو، چون آدم ولخرج و بی سرمایه است



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد