فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

اگر کبو تران پرواز رافراموش کنند ! من هرگز فراموش نمی کنم ! باتمام وجودم دوستت دارم !! اگر شب بی ستاره باشد مراخیالی نیست !! چون تو تنهاستاره قلب منی!

 میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی، فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی.

برای نبودنت گلایه نمیکنم چون تا نبودنت نباشه لذت بودنت احساس نمیشه

آدم کسی روکه دوست داره دائم اذیت میکنه .جالبه که فکرمیکنه داره محبت میکنه.

دیروز،تاریخه.امروز زندگیست.و فردا معماست.پس بیاید عشق و محبت را از یکدیگر پنهان نکنیم،شاید دیگر فردایی نباشد

هرقطره اشک نشانه دل شکستن هرخنده نشانه مهربانی هر سکوت نشانه تنهایی وهر اس.ام.اس تنگی من برای تو

شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن از کنارت رفته ام اما فراموشم نکن

وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه زود دستمو بالا گرفتم گفتم : یک بخش اما از وقتی تورو شناختم فهمیدم عشق ۳ بخشه : ۱. عطش دیدن تو ۲. شوق با تو بودن ۳. و اندوه بی تو بودن .

یادت مییاد روزی که اون گل رو بهم دادی گفتی که گلها بی معرفتن زود خشک میشن واز پیش آدم میرن ولی اشتباه کردی چون گلی که تو بهم دادی اونجاست روی دیوار یه کسی خشک شده ولی ترکم نکرده باهام مونده ولی توچی ....؟ گل هست ولی تونیستی تو رفتی تو بی وفا تر بودی
 زود باش از قلبت یک کپی بگیر، چون می خوام اصلشو بدزدم!

 هرگاه مرادوست نداشتی فریادنکن،آرام درگوشم بگوتاآهسته بمیرم.
میگن به یادیکی بخوابی خوابش میبینی "میمیرم برات" تا همیشه ببینمت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد