فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

اس ام اس عاشقانه تر و تازه


اس ام اس عاشقانه تر و تازه


صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم سات ، صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین می دهد ، صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا ، نشته ام تا شاید صدایم کنی ، صدایم کنی و محبت بی دریغت را نثارم کنی
_________________


ببین که چشم عاشق ، داره ستاره میشماره ، به انتظار چشمات ، هر شب داره می باره ، می خواد که فریاد بزنه که دل چه بی قراره ، نمی تونه ، نمیشه ، آخه عشق که صدا نداره


بقیه ی مطالب در ادامه مطلب

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم سات ، صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین می دهد ، صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا ، نشته ام تا شاید صدایم کنی ، صدایم کنی و محبت بی دریغت را نثارم کنی
_________________


ببین که چشم عاشق ، داره ستاره میشماره ، به انتظار چشمات ، هر شب داره می باره ، می خواد که فریاد بزنه که دل چه بی قراره ، نمی تونه ، نمیشه ، آخه عشق که صدا نداره

_________________


زندگی آرام است ، مثل آرامش یک خواب بلند ، زندگی شیرین است ، مثل شیرینی یک روز قشنگ ، زندگی رویایی است ، مثل رویای یکی کودک ناز ، زندگی زیبایی است ، مثل زیبایی یک غنچه ی باز ، زندگی تک تک این ساعت هاست ، زندگی چرخش این عقربه هاست ، زندگی راز دل مادر من ، زندگی پینه ی دست پدر است ، زندگی مثل زمان در گذر است
_________________



تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد ، دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند

_________________


عمری با غم عشقت نشستم ، به تو پیوستم و از خود گسستم ، ولیکن سرنشتم این سه حرف بود ، تو را دیدم ، پرستیدم ، شکستم

_________________


آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام از ته دل دوست داشته باشم

_________________



چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم ، اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی ، قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی ، زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی

_________________



قلم در انتهای خواهش پرسه می زند و من در ابتدای سازش منتظرم ، ما هر دو به یک چیز می اندیشیم ، چراغ های رابطه خاموشند ، یکی باید سلامش را برافروزد تا دیگری دروداش را بیفروزد ، به امید آنکه روشن شوند چراغهای رابطه

_________________


سرم خاک کف پای رفیق است ، دلم مجنون صحرای رفیق است ، بهشت ارزانی خوبان عالم ، بهشت من تماشای رفیق است

_________________

زندگی ابرهایی است با نام وفا ، میریزد به جویی به نام صفا ، میرود به رودی به نام عشق ، میرسد به دریایی به نام وداع

_________________


آنقدر رنج کشیدم ز جهان پیر شدم ، صورتم گرچه جوان است ولی پیر شدم

_________________


اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشتو رفت علاوه بر اینکه یه خاطره به جا می ذاره می تونه یه تجربه هم به جا بذاره ، پس سعی کن خاطره های خوب و تجربه های مفید رو به خاطر بسپاری ، دوست داشته باش تا دوستت داشته باشند .

_________________


جز توکل بر خدا ، سرمایه ای در کار نیست ، هرکه را باشد توکل ، کار او دشوار نیست

_________________


با دل عاشق بد نکن ، ای آدم نا مهربون ، سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون

_________________


ای کاش زندگی مثل فوتبال بود ، که خوشی را پاس ، جدایی را شوت ، بی وفایی را فول ، غم را آفساید و محبت را گل می کردیم

_________________






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد