فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

اس ام اس با نمک


اس ام اس با نمک



بی نگاه عشق مجنون لیلی نداشت ، بی مقدس مریمی دنیا مسیحایی نداشت ، بی تو ای شوق غزل آلوده ی شب های من ، لحظه ای حتی دلم با من هم آوایی نداشت
_________________


در این شب ها چه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم ، به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم
_________________


ادامشو میخوای پس برو به ادامه مطلب





بی نگاه عشق مجنون لیلی نداشت ، بی مقدس مریمی دنیا مسیحایی نداشت ، بی تو ای شوق غزل آلوده ی شب های من ، لحظه ای حتی دلم با من هم آوایی نداشت
_________________


در این شب ها چه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم ، به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم
_________________



اگه دنیا رو بهم بدن که بی خیال تو بشم ، تو رو میگیرم و بی خیال دنیا میشم !

_________________


میدونی سخت ترین لحظه تو زندگی آدم چیه ؟ اینکه واسه کسی که دوستش داری یه تجربه باشی !

_________________


بزرگترین اقیانوس جهان (آرام) است ، پس آرام باش تا (جهان) باشی .

_________________


۱ ، ۲ ، ۳ را شمردم تک تک ، آهسته به دنبال تو رفتم با شک

_________________


مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم ، به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم ، چه سود از مهر ورزیدن ، چه حاصل از وفا کردن ، مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم

_________________


دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نیست ولی حرفی که از ته دل باشه میتونه آدم بزرگی بسازه !

_________________


فرشته ها وجود دارن ، اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم : دوست

_________________


کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ! من که نه سنگ بودم نه کوه ، من چرا تنها شدم ؟

_________________


اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ، نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم شده تنگه تنگ ، اتل متل یه خورشید ، کی از دلت منو چید ؟ این همه دوری از من ، کی این روزو میدید ؟

_________________


تا که پرسیدم ز منطق عشق چیست ؟ در جوابم این چنین گفت و گریست : لیلی و مجنون همه افسانه اند ، عشق تفسیری ز زهرا و علی ست

_________________


نمی دانم پس از مرگم که آید بر مزار من ، که بنشیند به سوگ من سیاه چشمی سیاه بر تن کند یا نه ، تو را سوگند به جان دلبرت سوگند مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم

_________________


یکبار به من قرعه عاشق شدن افتاد ، یک بار دگر ، بار دگر ، بار دگر … نه !

_________________


اشک من بارون غربت ، تو دلم غبار حسرت ، من برات سوغاتی دارم ، یه سبد گل محبت !
_________________



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد