فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

مسافر ( شادمهر)

مسافر


مسافر خسته من بار سفر رو بسته بود


تو خلوت آیینه ها به انتظار نشسته بود

میخواست که از اینجا بره اما نمیدونست کجا

دلش پر از گلایه بود ولی نمیدونست چرا

دفتر خاطراتشو رو تاقچه جا گذاشت و رفت

عکسهای یادگاری شو برای ما گذاشت و رفت

دل که به جاده می سپرد کسی اونو صدا نکرد

نگاه عاشقونه ای برای او دعا نکرد

حالا دیگه تو غربتش ستاره سر نمی زنه

تو لحضه های بی کسی پرنده پر نمی زنه

با کوله بار خستگی تو جاده های خاطره

مسافر خسته من یه عمره که مسافره


متن ترانه مسافر شادمهر عزیز

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.mozhgan.blogsky.com

جالب بود
وبلاگ زیبایی داری
موفق باشید

سلام
محمد جان نمی خوای تبادل لینک کنیم ؟اگه نظرت عوض شد خبرم کن .

و برات آرزوی موفقیت می کنیم.

سلام پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://WWW.TANHAEE.TK

سلام من لینک تو را در سایتم گذاشتم

سلام دوست عزیز

من امشب لینکتو با عنوان تنهایی میزارم اگه خواستی بگو عوضش کنم
خیلی ممنون
و برات آرزوی موفقیت می کنیم.

علی امامی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ http://modiransbu.blogsky.com

سلام
آقای مهرداد با توجه به اینکه وبلاگ خیلی جالبی داری قطعاْ وبلاگ تو وارد لیست آدرسهایی شده که من و دوستانم مرتباْ به اون سر میزنیم. ولی به دلیل اینکه وبلاگ ما یه وبلاگ رسمیه و مطالبی که در اون قرار میدیم از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه چک میشه نمی تونیم به اشخاص حقیقی لینک بدیم.
از این بابت از شما عذر میخوایم و برات آرزوی موفقیت می کنیم.

سلام
علی جان من مهرادم .حدس زدم ولی دیگه دیر شده بود ولی به هر حال از پیامت ممنونم .پس منتظرتون هستم
در ضمن خیلی با سایتتون حال کردم
فعلا
برات آرزوی موفقیت می کنیم

محسن پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ http://mahnamemusic.blogsky.com

سلام مهرداد جان مرسی که به وبلاگم سر زدی
من تو همون نگاه اول به خاطر شعر مسافرت ازت خوشم اومد آخه عاشق شادمهرم
چشم من وبلاگت رو اد میکنم اما بگو به چه اسمی
اگه وبلاگمو اد کردی به اسم آموزش موسیقی بذار
تشکر

سلام
خیلی ممنون محسن جان.با همون فوق العاده از مهراد ادم کن .فقط من توی لینک روزانه باید ادت کنم یا جعبه لینک ؟مرسی
اصلا فرقشون چیه ؟منم خیلی با وبلاگت خیلی حال کردم و برات آرزوی موفقیت می کنیم.

مدرن تولز پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://moderntools.blogsky.com

سلام من تازه تو بلاگ اسکای عضو شدم
یه سوال دلرم
چجوری باید کد آمارگیر وبلاگ رو مثل مال تو تو کنار وبلاگ بذارم

سلام
باید بری توی ویرایش وبلاک بعد از ؛تعداد بازدیدکنندگان؛ ۲ خط بیا پایین آخر خط دوم یه اینتر بزن .
اونجا باید کدی که webgozar.com داده رو کپی پیست کنی .
تو هم یه لطفی کن مارو تو وبلاگت لینک بزار ممنون میشم.
با عنوان فوق العاده از مهراد .منم لینکتو میزارم .با عنوانی که تو بگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد