فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

اس ام اس های جدید عاشقانه

 اس ام اس های جدید عاشقانه



تو را در قلب شعرم میگذارم / به نام عشق آن را مینگارم

تمام حرف من در شعر این بود / تو را تا بی نهایت دوست دارم . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 تنها صدای قلب تو حرمت خونه منه / کاشکی بدونی خواستنت به قیمت جون منه . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد

 دوستی را میپرستیم چون که پایانی ندارد . . .


ادامشو میخوای پس برو به ادامه مطلب

 اس ام اس های جدید عاشقانه



تو را در قلب شعرم میگذارم / به نام عشق آن را مینگارم

تمام حرف من در شعر این بود / تو را تا بی نهایت دوست دارم . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 تنها صدای قلب تو حرمت خونه منه / کاشکی بدونی خواستنت به قیمت جون منه . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد

 دوستی را میپرستیم چون که پایانی ندارد . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه پای رفتنم اکنون ، نه بال پرواز است

از این چه سود که بر من ، در قفس باز است . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 از درد سخن گفتن و از درد شنیدن / با مردم بی درد ندانی که چه درد است . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله پژمرده و زندانی ام

بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زبانم را نگاه خسته ات بست / زمستان با زمستان ها بپیوست

نگاهت لرزشی انداخت در دشت / دلم چون متن یک آیینه بشکست . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 قشنگ ترین شعرم را برای شب شعر چشمان تو گفتم ،

پس تو نیز قشنگ ترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق یعنی یک استخوان و یک پلاک / سال ها تنهای تنها زیر خاک . . .

= * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست ، تنها به نگاه او میسپارمت . . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد