فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه



آنکه ویران شده از یار مرا میفهمد / آنکه تنها شده بسیار ، مرا میفهمد
چه بگویم که چنان از تو فرو ریخته ام / که فقط ریزش آوار مرا میفهمد . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

از پاسخ من معلمان آشفتند / از دهانشان هر چه در آمد گفتند
اما به خدا هنوز من معتقدم / از جاذبه تو ، سیب ها میافتند . . .


ادامشو میخوای پس برو به ادامه مطلب

اس ام اس های عاشقانه



آنکه ویران شده از یار مرا میفهمد / آنکه تنها شده بسیار ، مرا میفهمد
چه بگویم که چنان از تو فرو ریخته ام / که فقط ریزش آوار مرا میفهمد . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

از پاسخ من معلمان آشفتند / از دهانشان هر چه در آمد گفتند
اما به خدا هنوز من معتقدم / از جاذبه تو ، سیب ها میافتند . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ
زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ
شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

هر دو چشمان تو دنیای من است ، گر نمیبینم تو را ، یادت نگهدار من است . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

ندارم لحظه ای از تو رهائی / امان از عشق و این رهائی
تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدائی . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

چشمانت را ورق بزن ، شاید در گوشه ای از آن مرا به یادگار کشیده باشی . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند ، چه طور همدیگر و میشناسن

و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگر مرا نمیشناسی . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

سیل دریا دیده هرگز باز نمیگردد به جوی / نیست ممکن هرکه عاشق شد

مگر عاقل شود . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

من اسیر واژه محبتم ، خالی از کینه دل و حسادتم

عاشق دست های با رفاقتم ، زندگی اینجوری داده عادتم . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

روزم خوش است ، چراکه برای تو میخوانم

شبم خوش است ، چراکه برای من میخوانی

روزگارم خوش نیست ، چراکه باهم نمیخوانیم . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

غمناک ترین ناله دلم ، بهانه دیدن توست ، تو بگو با دل بی قرارم چه کنم ؟

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

گریه کن ای ابرک من همچون ستاره بر زمین

روز میلاد مرا در شب بی صحر ببین . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..
عشق است در فال همه ، جز من که دارم واهمه . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

در آن زمان که وفا قصه برف و تابستان است ، و صداقت گل نایابی است

به چه کسی باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم . . . ؟

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

بعد تو دگر هستی ما پا نگرفت / بعد از تو کسی در دل ما جا نگرفت

در کلبه تنهائی خود پوسیدم / بعد از تو کسی سراغ ما را نگرفت . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

به سکوت سد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی

و دل خسته من میترسد که تو پژمرده شوی

که تو مرا به فراموشی شب ها سپری

که مبادا به دلم زنگ سیاهی بزنی

و به شب های امیدم تو تباهی بزنی

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

زندگی در گذر حادثه هاست ، گاه تلخ است و گهی شیرین است

دل ما در پس این تلخی و شیرینی هاست ، صاف و صادق بماند زیباست . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم که بدانم فردایش تو را میبینم . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد / به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد