فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

اس ام اس های باحال


اس ام اس های باحال



یک کلاغ با یه زرافه عروسی می کنه بچشون کلافه می شه

 

 

ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم !

خواستم واسه گل فروش بفرستم ، به خود گل فرستادم !!!

 

 

در آن زمان که امیدت برید از همه جا ، ببین کیست امیدت ، بدان که اوست خدا . . .


ادامشو میخوای پس برو به ادامه مطلب


اس ام اس های باحال




یک کلاغ با یه زرافه عروسی می کنه بچشون کلافه می شه

 

 

ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم !

خواستم واسه گل فروش بفرستم ، به خود گل فرستادم !!!

 

 

 

در آن زمان که امیدت برید از همه جا ، ببین کیست امیدت ، بدان که اوست خدا . . .

 

 

 

 

ببخشید مزاحم شدم مهرتون تو دلم جا مونده بود ، گفتم دنبالش نگردی

 

 

 

 

نه شاعرم تا بتونم واسه نگاهت غزل بگم / نه قادرم تا بتونم واسه چشات قصه بگم

فقط اینو خوب میدونم تا زند ه ام تا جون دارم دوست دارم . . .

 

 

 

بیا بشکن سکوت قلب خسته / ببین بی تو دلم غمگین شکسته

ز صبح عاشقی حیران ترم کن / که تاریک است این قلب شکسته . . .

 

 

 

 

 

دلم احساس غم دارد/ در این انبوه ویرانی/کمی تا قسمتی ابری/ و شاید باز بارانی

 

 

 

 

عشق همچون نقاشیست  با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز

 

باز در کلبه ی عشق،  عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک ، چشم مرا جاری کرد

 

 

 

 

 

 

مهربانی را وقتی دیدم که کودکی خورشید را در دفتر نقاشیش سیاه کشید تا پدر کارگرش زیر نور آفتاب نسوزد

 

 

 

 

 

زندگی مثل یه پل قدیمیه! به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره

 

 

 

 

 

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست

 

 

 

 

 

 

سقف آرزوهایت را تا جائی بالا ببر که بتوانی چراغی به آن نصب کنی

 

 

 

 

 

من آن رودم که تنها آب دارم ، نگاهی خسته و بی تاب دارم ، من عشق نور دارم در دل اما ، فقط تصویری از مهتاب دارم

 

 

 

نگاه من به روز سالگرد ازدواجمان همانند نگاه یک گوسفند است به روز عید قربان

 

 

 

 

 

 


توی زمین شاه منی ، تو آسمون ماه منی ، ستاره و شمع منی ، همیشه در قلب منی

 

 

 

 

 

برای روز تولد تو 2 شاخه گل میخرم 1 شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی
و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم

 


بیا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم
بعد تو تخم بذار
.
.
.
.
من میرم گوجه می خرم املت بخوریم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روزی کـه دلـم پیش دلت بود گرو <> دستان مـرا سخت فشردی کـه نرو

روزی که دلت به دیگری مایل شد <> کـفـشـان مـرا جفت نمودی که برو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گرد و خاک تنهایی دلم را با جاذبه نگاهت زدودی،
خانه قلبم را از غم پاک کردی،
حالا که زحمت می کشی، یه دستمال هم روی میز بکش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این اس ام اسو تا حالا واسه هیچکس نفرستادم...
..
.
.پس واسه تو هم نمیفرستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بلوتوث لباتو فعال کن می خوام یه بوس واست بفرستم

 

 

 

 

 

 

 

یه مورچه بگیر...شلوارشو در بیار ...شرتشم در بیار...نترس در بیار...برش گردون سوراخ باسنشوببین دلم برات انقدر شده

 

 

 

 

 

حکایت تو در قلب من حکایت اون افغانیه که از ایران نمیره!!!

 

 

 

 

 

انگشت شصتت رو بذار روی انگشت نشانت.. . دلم برات اینقدر شده..گلم

 

 

 

 

امشب میخوام طی یه عملیات شهادت طلبانه

.

.

.

.

.

.

فدات بشم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد