فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

متن ترانه ی آزادی شادمهر (سراینده : سروش )

متن ترانه ی آزادی شادمهر

 (سراینده : سروش )


آزادی


نمیدونم چرا هنوز یاد تو می‌‌افتم که با هر قطرهٔ
اشکت منم مثل تو آشفتم

نمیدونم چرا منم مثل تو بیتابم شبهأیی که تو بیداریی به یاد تو نمیخوابم

اون قدر گفتن که آزادی به مرگ ساده تن‌ دادی شاید از جرم دیروزه که به این روز افتادیم

منم همرنگ تو می‌‌شم سراغ عشقو میگیرم

که با هر قطرهٔ خونت منم مثل تو می‌میرم!

پای حرف تو می‌‌مونم که امید رو به من دادی منم هم راه تو میشم به عشق صبح آزادی به عشق صبح آزادی

سکوتو میشکنیم اینبار بفهمن که هنوز هستی‌

با فریادت نشون میدی که از هیچی‌ نمیترسی

داره آروم جون میده نسلی که مرگو‌ فهمیده

نمیدونم چرا اما آزادی بوی خون میده


این هم صحبتهای شادمهر عزیز که عینا براتون مینویسم:

سلام.اول از دوستان تشکر میکنم برای اینکه صبر کردن همونطور که گفتی و امیدوارم آزادی رو دوست داشته باشن و خاطرات خوبی رو باهاش داشته باشن.همیشه سعی کردم سیاسی نخونم و همیشه عاشقانه خوندم اما آزادی رو به حدی دوست دارم که قانع شدم این کار رو ارائه کنم و انرژی مثبتی رو از طرف هموطنام بگیرم.امیدوارم آزادی رو عاشقانه زمزمه کنید.
شادمهر عقیلی
موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد