فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

تکست آهنگ موشول اینا کوشن ساسی مانکن

تکست آهنگ موشول اینا کوشن ساسی مانکن


تکست آهنگ موشول اینا ( موشولینا ) کوشن ساسی مانکن علیشمس  مهدی نخبه و اشکان اسپین

 


پروداکشن ساسی همه جا گشت
 پس گوش بده بم هه هه
ساسی مانکن سال 88

میرم دم جا لباسیم و لباسام و میپوشم
کجا رفتن بگو کجا موندن بگو موشول اینا کوشن
بپوش لباسای آبی تو من آبی نمی پوشم
مگه اختراع شیش و هشتیم که ورژن بالاترم رو نمیفروشم

تکست آهنگ موشول اینا ( موشولینا ) کوشن ساسی مانکن علیشمس  مهدی نخبه و اشکان اسپین

 



پروداکشن ساسی همه جا گشت
 پس گوش بده بم هه هه
ساسی مانکن سال 88

میرم دم جا لباسیم و لباسام و میپوشم
کجا رفتن بگو کجا موندن بگو موشول اینا کوشن
بپوش لباسای آبی تو من آبی نمی پوشم
مگه اختراع شیش و هشتیم که ورژن بالاترم رو نمیفروشم

تو که آخ تو که تلخی بگو با چی خودنت
تو که ویزا نداشتی چه جوری کرواسی بردنت
بردنت پختنت شکلاتی شد تنت
مردشورت رو ببرن با این ساسی گفتنت

آوووو ساسی مانکن

شر من دم اگه که رفتم از دستتون آره این ساسی مانکن
آخه جای واکسن روی *****
دکمهات هم که دم و دقه بازن
الو سلام ساسی خوبی من فرنوشم
فا نمیدونی موشول اینا کوشن

وای سیا میا شدی
تو که سیا میا نبودی
موشی کجا رفتی سمت عربستان سعودی
و و ساسی مانکن بیا وو ساسی مانکن بیا

تو بودی که من و فس کردی
بعد لبات پروتز کردی
بگو بینم حال میده ول گردی
دافی پاک کن اون شماره که سیو کردی

موشول اینا کوجا ان
دنبال دامن کوتاه ان
کاری نکنید که مجبور شم
بگم موشول اینا کوشن
وای
موشول اینا کوشن بیا
شیش و هشتین کیا

اسپین بیا
ببین دختر خانوم 68 تی
خوب رفتی چرا دوباره برگشتی
دیدی طرف ما فراوون مایست و
آره اشکان هم که همه جوره پایست و
واسه باری منو دیدی و تو عشق کردی
وای واسه جلب توجه مش کردی
انقدر راه نرو و تو همه چی دخالت کن
خانوم بدو برو حجابت رو رعایت کن
آها

تو حمیرا دوست داری و من عاشق صدای گوگوشم
میخوام برم به مایکل جکسن آهنگ های بندری بفروشم
چرا شنبه ها و یک شنبه ها اون من و میبره و میگه جوجوشم
تو که نمیدونی میدونی بابای کوپه گین*** پ کوشن

تو که آخ تو که تلخی بگو با چی خودنت
تو که ویزا نداشتی چه جوری کرواسی بردنت
بردنت پختنت شکلاتی شد تنت
مردشورت رو ببرن با این ساسی گفتنت

پدر پسر عموی نا تنی پدرت قراره بیاد خونتون بت انگلیسی یاد بده
یه زحمتی بکش و خارجکی نشو و فارسی صحبت کن و تو به ما این تریپی فاز بده

آخه موهای خودش ریسه و سیژه
بیرون هم تنهایی میره گم میشه

بابا این که جزو کار های جزئیشه
تا بیاد خودشو دکون بده صبح میشه
آها

موشول اینا کوجا ان
دنبال دامن کوتاه ان
کاری نکنید که مجبور شم
بگم موشول اینا کوشن
وای
موشول اینا کوشن بیا
شیش و هشتین کیا

شعرا دخی فکر میکنه پدیده است و
دوس دارم علشمس و

علی ول کن این که سلیت هست و
اسمش موشول نی منیژس و

این ساسیه چه قده علاف
چرا چون که ندارم سانتافه
یا پرورش ندادم زرافه

فکر میکنه محسن مخمل بافه

مهدی و علیش و من و اکبر
و آقای دکتر مهرپرور
توصیه میکنیم که بخوری وول کمتر

آقا پسر میشه یه کم بری اونور تر
من اصا حرفاتو گوش نمیدم تو باز میگی
چه صدای خوبی داری
تو رو خدا راستی میگی

آره جون من تورو خدا راست میگی ساسی صدام خوبه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد