فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

گفنگو جالب با بنیامین : هیچ وقت غیر مجاز نبوده ام !


بنیامین : هیچ وقت غیر مجاز نبوده ام !


بنیامین : هیچ وقت غیر مجاز نبوده ام !



چهار سال از آخرین گفت‌وگوی ما گذشت. بنیامین و همه اتفاقات اطرافش طی این سال‌ها چه فرقی کرده‌اند؟چهار سال بزرگتر شده‌ام.توی این چهار سال چقدر عوض شده‌ای؟

بزرگ که می‌شوی عوض هم می‌شوی. از نظر اخلاق و رفتار که تغییری نکرده‌ام و شاید فقط بگویم یک کوچولو بزرگتر شده‌ام. ولی اگر بخش حرفه‌ای ماجرا مدنظرتان هست به طور کلی باید بگویم نگاهم عوض شده، هم دقیق‌تر شده و هم به نوعی سرعتم رفته بالا. خیلی کند بودم.برای آهنگسازی و...؟





نه، روند اتفاقاتی که در حیطه حرفه‌ای می‌افتاد خیلی با کندی پیش می‌رفت. الان نه اینکه بگویم با شتاب و عجله کار می‌کنم ولی بهتر می‌توانم تصمیم‌گیری کنم که چه کاری درست است و چه کاری غلط. ممکن است در نمای بلند آن جا هم اشتباه تصمیم‌گیری کرده باشم، ولی حداقلش این است که سریع‌تر تصمیم می‌گیرم. سرعت تصمیم‌گیری اولین تغییری است که توی این مدت اتفاق افتاده. آن هم به خاطر تجربه است. شما وقتی تجربه‌تان بالا می‌رود، سریع‌تر می‌توانید برای هر اتفاقی که می‌افتد تصمیم بگیرید. حالا چه در قالب بحران یا چه در قالب جریانی که در حال ایجاد است. همه را تشخیص می‌دهی، بهتر از قبل. مهم‌ترین تغییر چه در زندگی حرفه‌ای و چه در موضوعات شخصی و رفتاری همین تجربه بود.این که دو تا آلبومت به فاصله سه سال بیرون آمد از همین کند بودن و وسواس داشتن بود؟


یک بخش‌اش این بود. ما خیلی زودتر از زمانی که آلبوم 88 منتشر شد می‌توانستیم آن را بیرون بدهیم. قبلا هم گفته‌ام؛ یک دلایلی بودمبنی بر اینکه با سرعت کمتر و چراغ پایین حرکت کنیم تا یکسری حساسیت‌هایی که وجود داشت کم شود هرچند شاید دلیل قانع‌کننده‌ای هم برای این حساسیت‌ها وجود نداشت. این حساسیت‌ها کم شود، رفع شودیا کمرنگ شود تا بتوانیم فعالیت‌هایمان را با مشکلات کمتری ادامه دهیم. این یک بخشش مربوط به من بود، بخش اساسی‌اش مربوط به حرکت تیمی‌مان بود. مثلا محسن رجب‌پور اینجوری تشخیص می‌داد و ما را هم قانع کرد.این به حواشی دور و برتان مربوط بود؟



به حواشی دور و بر «بنیامین» ربط داشت. زندگی شخصی .... ادامه :





http://persiamag.com/goftego/goftego/528-benyamin.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد