فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

۲ تا شعر عاشقونه


۲ تا شعر که ارزش

 وقتتونو داره

یارا یارا
گاهی
دل ما را
به چراغ نگاهی روشن کن
چشم تار دل را
چو مسیحا
به دمیدن آهی روشن کن
بی تو برگی زردم
به هوای تو می گردم
که مگر بیفتم در پایت
ای نوای نایم
به هوای تو می آیم
که دمی نفس کنم تازه در هوایت
به نسیم کویت ای گل
به شمیم بویت ای گل
در سینه داغی دارم
از لاله باغی دارم
با یادت ای گل هر شب
در دل چراغی دارم
باغم بهارم باش
موجم کنارم باشم
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقتست که باز آیی
مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد
کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی



خواننده : علیرضا افتخاری
آهنگساز : عباس خوشدل
به اهتمام : فریدون شهبازین

شاعر: قیصر امین پور



-------------------------------------------------------------------------



ای آتش همیشه در زبانه
ای گرمای دلم در این زمانه
ای نازنین ای همصدای روزم
ای مهربان ای آغوش شبانه
با من باش با من باش ای خاتون شاعرانه
کدبانوی همیشه های خانه
ای تحفه ی بهشتی ای عشق سرنوشتی
آغاز هر چه خوبی پایان هر چه زشتی
با من ای کسی که نام خود را
بر صفحه ی پیشانی ام نوشتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد