فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

کمپین سه شنبه های بدون خودرو



کمپین سه شنبه های بدون خودرو


سه شنبه‌های بدون خودرو عاقبت به خیر شد

 به استفاده از خودروی شخصی"نه بگوییم"



محمد درویش مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست درگفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کمپین سه‌‌شنبه‌های بدون خودرو، اظهار داشت: کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو باهدف بهبود کیفیت و کاهش ترافیک هم اکنون وارد بیستمین هفته خود شده و 105 شهر کشورمان از این پویش حمایت می‌کنند.

بقیه در ادامه مطلب
  

وی با بیان اینکه این کمپین از سوی دوستداران محیط زیست اراک به عنوان آلوده‌ترین شهر کشور در زمستان سال گذشته مطرح و هم اکنون در حال فعالیت است، گفت: با تلاش، پیشرفت و افراد آگاه ملحق شده به این کمپین امیدواریم در نهایت مردم تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اراک، اهواز و قم به عنوان کلان شهرهای آلوده متوجه تأثیرگذاری خود در کاهش آلودگی هوای شهر خود شده و گام‌های موثرتری در تحقق هدف این پویش بردارند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، ادامه داد: سه‌شنبه هفته گذشته شهردار اصفهان، معاون و مدیران این نهاد برای رفتن به محل کار خود از دوچرخه استفاده کرده و در یزد، سیرجان و کرمان گروه‌های داوطلب، برخی شرکت‌ها و فعالان حوزه فرهنگی از این پویش حمایت کردند.

درویش با اشاره به فعالیت وزارت ورزش و جوانان به عنوان تنها وزارت‌خانه حمایت‌کننده از پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، افزود: مقرر شده از 7 مورد مدیریت سبز وزارت ورزش و جوانان، عدم استفاده از خودرو در سه‌شنبه‌ها نیز از سوی این وزارتخانه اجرایی شود.

وی ادامه داد: شهرداری تهران از این طرح حمایت، تردد وسائل نقلیه اداره خود را در سه‌شنبه‌ها تعطیل و براساس طومار امضا شده از جانب کارکنانش بهره‌گیری از خودروی شخصی را به مرحله عدم استفاده رسانده است .

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه محل استقرار سازمان محیط زیست در پارک پردیسان بوده و این موقعیت جغرافیایی به خط اتوبوس یا مترو مجهز نیست، تصریح کرد: ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای آن دسته از کارکنانش که از خودروی شخصی استفاده نمی‌کنند ابزارهای تشویقی چون اهدای جوایز در نظر گرفته است .

درویش افزود: به بانک، بیمه و راهنمایی و رانندگی پیشنهاد داده‌ایم تا در پرداخت حق بیمه سالانه و مالیات افرادی که در سه‌شنبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها تصادفی نمی‌کنند، تخفیفی لحاظ شود تا شاهد گسترش بهتر هدف سه‌شنبه‌های بدون خودرو باشیم.

وی با بیان اینکه مذاکراتی با مترو انجام شده تا بخشی از فضای این امکان حمل و نقل را به ترویج سه‌شنبه‌های بدون خودرو اختصاص دهند،گفت: صدا و سیما با پخش کلیپ‌های کوتاه مختص این روز و زیبا سازی شهرداری تهران با نصب بیلبوردها حمایت خود را در ترویج کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو اعلام کرده‌اند.

درویش با اشاره به اینکه نیمی از افراد مطلع از این کمپین به اجرای سه‌شنبه‌های بدون خودرو می‌پردازند، تأکیدکرد: اگر استفاده از خودرو شخصی در سه‌شنبه‌‌‌‌‌‌ها کمتر شود، امکان گسترش این کمپین به دیگر روزهای هفته نیز وجود خواهد داشت.

وی درپایان گفت: باید ورود و مطالبه جدی مردم در حمایت از کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو  بپردازیم.
نظرات 1 + ارسال نظر
asad سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:23 ب.ظ http://hekmataneh.ruzblog.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید مطالبش مفیده تبریک میگم به وبلاگ ما هم سری بزنیدhttp://hekmataneh.ruzblog.com

سلام مرسی داداش چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد