نکاتی برای برقراری رابطه ی هر چه بهتر فروشندگان با مشتری
بخش دوم
▫️ ۸ - فروشندگان معمولی میگویند: من نمیتوانم این کار را انجام بدهم .
فروشندگان نابغه میگویند: کاری که میتوانم انجام بدهم این است که...
▫️ ۹ - فروشندگان معمولی میگویند : این بخش به من مربوط نمیشود .
فروشندگان نابغه میگویند : من با کمال میل شما را پیش کسی می برم که بیشتر از من در مورد این بخش اطلاعات دارد .
بقیه در ادامه مطلب
▫️ ۱۰ - فروشندگان معمولی میگویند : ما الان این کالا را تمام کردهایم .
فروشندگان نابغه میگویند : الان از این کالا در فروشگاه نداریم، اما … روز دیگر خواهیم داشت. ممکن است لطفا نام و شماره تلفن خود را به من بدهید تا با شما تماس بگیریم و اطلاع دهیم ؟
▫️ ۱۱ - فروشندگان معمولی میگویند : این برخلاف سیاست فروشگاه ماست .
فروشندگان نابغه میگویند : سیاست مغازه ما این است؛ اما قصد داریم آن را تصحیح کنیم. من میتوانم در حال حاضر این کار را برای شما انجام دهم که...
▫️ ۱۲ - فروشندگان معمولی میگویند : من اینجا تازهکار هستم .
فروشندگان نابغه میگویند: لطفا مرا تحمل کنید، برای کمکی که نیاز دارید در خدمت شما هستم .
▫️ ۱۳ - (هنگام مکالمۀ تلفنی) فروشندگان معمولی میگویند : گوشی...
فروشندگان نابغه میگویند : ممکن است خواهش کنم چند لحظه پشت خط منتظر باشید .
▫️ ۱۴ - فروشندگان معمولی میگویند: الان سرم شلوغ است .
فروشندگان نابغه میگویند: خوشحال میشوم بتوانم به شما کمک کنم . یا : هماکنون چه کمکی میتوانم به و بکنم ؟
▫️ ۱۵ - فروشندگان معمولی میگویند: شما اشتباه میکنید .
فروشندگان نابغه میگویند: فکر میکنم سوء تفاهمی پیش آمده است. اجازه بدهید در موردش صحبت کنیم و حلش کنیم .